Saturday, September 26, 2020

Тест Chery IndiS - бюджетний кросовер-конкурент Lada Kalina

 Причому найчастіше ні про яке повному приводі і мови не йде. За таким принципом, наприклад, зроблені відсутні у нас Skoda Fabia Scout або Volkswagen CrossPolo. Порожню в Росії нішу компактних автомобілів з кроссоверним спрямованістю вирішила зайняти китайська Chery з моделлю IndiS. Знайомити зі своєю новинкою Chery вирішив на автодромі Мячково. Мабуть, це повинно було продемонструвати, що IndiS не боїться ні крутих віражів, ні високих швидкостей.

Як роз'яснив назва новинки Геннадій Павлов, голова російського офісу Chery, IndiS означає independence (незалежність), individuality (індивідуальність) і special (особливий клас).

При погляді на IndiS відразу вгадуються риси субкомпактного хетчбека Kimo / A1, подальшого розвитку QQ. Правда, тут кузов універсал, побільше габарити, так кліренс досить великий - аж 180 мм. IndiS позиціонується як автомобіль для неідеальних російських доріг, тому у нього нефарбовані бампери, дорожній просвіт в 180 мм, пластикові накладки на крилах. У міських умовах на руку повинні грати компактні габарити. Однак високий і вузький кузов відразу викликає скепсис: наскільки стійким цей автомобіль виявиться в поворотах?

Дзеркала та ручки дверей непофарбована, ручки задніх дверей розташовані незвично - вертикально. Багажник відкривається тільки після натискання кнопки в салоні - не дуже зручно, якщо підходиш до машини, скажімо, з пакетами з магазину. 275 літрів корисного об'єму не дуже великий обсяг для кросовера, нехай і компактного, але при розкладених задніх сидіннях об'єм можна збільшити до 1000 літрів. Дачникам припадуть до смаку рейлінги на даху, здатні витримати 45 кг.

Салон максимально аскетичний, але досить затишний, виволненний в світло-сірих тонах. Ззаду досить просторо буде лише двом. Центральна консоль проста, як п'ять юанів: все важелі дешеві і легкі, з тоненького пластику. Прилади розташовані по центру, під лобовим склом: зліва - маленький тахометр, праворуч - покажчики рівня палива і температури. Модне рішення - цифровий спідометр, над яким бігає лінія електронного тахометра - виглядає весело. Недоліків в денний час цей екранчик не викликало, на сонце не бліковал, але ось отруйно-синє підсвічування навряд чи буде комфортна для очей в нічний час.

Зручну посадку підібрати не так просто, незважаючи на регулювання рульового колеса по вильоту і висоті: то руки тягнуться до керма, то ногам тісно. А важіль механічної коробки розташований занадто низько.

Під капотом Chery IndiS розташований 1,3-літровий двигун потужністю 83 к.с. - не так багато для автомобіля вагою 1175 кг. З незвички багато глухли - на низьких оборотах моторчик зовсім не живе, постійно треба подгазовивать. Робочий діапазон невеликий - лише на 3500 об / хв починаєш відчувати, що до колесам нарешті пішла тяга, як на 4000 тужливе завивання двигуна змушує в жаху подивитися на тахометр - що, вже червона зона?

До самої коробки претензій в принципі немає - з перемикання не промахнешся. З незвички до длинноходную зчепленню можна рано відпустити педаль - машина сіпнеться, але це питання практики.

На бюджетному автомобілі по трасі в Мячково їздити ще не доводилося. Природно, на IndiS немає ні систем стабілізації, ні складних підвіскою: спереду McPherson, ззаду напівзалежна. Втім, автомобільчик непогано впорався із завданням: звичайно, високий кузов відчутно кренить в швидких поворотах, машину трохи зносить з траєкторії, але в міських режимах це навряд чи буде турбувати водія, тим більше що мотор і трансмісія не провокують на спортивні рекорди. Кермо радує адекватної зворотним зв'язком.

Крім траси були передбачені такі «перешкоди» як кам'яниста поверхня, естакада і «гойдалки» - нічого такого, з чим би не впорався легковий автомобіль. По нерівностях, що імітує високі люки на міських дорогах, IndiS їде непогано, хоч і трохи потрясивая пасажирів в салоні.

Само собою, один з головних питань для китайського автомобіля - безпека. Chery IndiS оснащується двома подушками безпеки, ABS, системою електронного розподілу гальмівного зусилля. Як повідомили представники «Чері Автомобілі Рус», елементи конструкції кузова виконані з високоміцної сталі, двері оснащені сталевими протиударними брусами, що дозволяють зберегти життєвий простір в салоні при ударі. Краш-тест автомобіля, за заявами представників Chery, був проведений в Китаї в присутності незалежних експертів з Англії за методикою EuroNCAP, а його результати позитивні. Однак відео краш-тесту знайти не вдалося, як не вдалося знайти на офіційному сайті Chery і самої моделі IndiS - там є тільки Kimo, на базі якого зроблений псевдокроссовер. Що стосується щоденної експлуатації, то в рамках тестування автомобіля IndiS проїхав 50 000 км по російських дорогах, і не тільки в столичному, а й інших регіонах.

Chery Indis пропонується на російському ринку в двох комплектаціях: базова вартістю 369 999 рублів включає кондиціонер, аудіосистему MP3 / USB (без можливості програвання компакт-дисків), ABS, дві подушки безпеки, передні електросклопідйомники, гідропідсилювач керма. Комплектація Comfortable додатково оснащується програвачем CD-дисків з чотирма динаміками, литими дисками, електроприводом і підігрівом бічних дзеркал, задніми електросклопідйомниками і стоїть 389 999 рублів.

Найближчий конкурент Chery IndiS - мабуть, Renault Sandero Stepway. «Француз» програє за ціною - найдоступніша версія коштує 453 000 рублів - на 90 000 рублей дорожче. Базова комплектація не сильно відрізняється по набору опцій, хіба що є ще підігрів передніх сидінь, зате мотор об'ємом 1,6 літра хоч і розвиває практично ті ж 84 к.с., але їде набагато бадьоріше і чуйними, а сам автомобіль більш стійкий на дорозі . Крім того, схожими технічними характеристиками може похвалитися і Lada Kalina. Нехай вона і не намагається здаватися кросовером, але дорожній просвіт у неї навіть більше - 185 мм, а стоїть російський автомобіль дешевше, навіть в топових комплектаціях з ABS.

No comments:

Post a Comment

Компанія Chery придумала назву для своєї незвичайної мікролітражки

 Незвичайний на вигляд автомобіль, який раніше носив кодове ім'я S16, тепер буде називати QQme. Дизайн кузова китайської новинки розробл...